LEJEKONTRAKT Karup Kultur- og Forsamlingshus "Ungdomsfest"
Lejer Navn: Tlf. Adr. og Karup Forsamlingshus, Bredgade 15, 7470 Karup, indgår følgende aftale for leje af huset:
I perioden fra dag den år kl. 10.00 til dag den år kl. 16.00 i alt døgn 1½ . Lejen andrager: Første døgn hele huset incl. rengør.: efter aftale kr. Tillæg for ekstra døgn: efter aftale kr. Depositum efter aftale kr. Samlet pris for lejemålet: efter aftale kr. Betales ved indgåelse af kontrakt eller ( Indsættes på konto 9255 4388 843 220 ). Med mindre andet er aftalt gælder lejen fra kl. 10.00 på lejedato til kl. 09.00 dagen efter. I lejen er indregnet forbrug af vand, varme og elektricitet. Lejebetingelser: 1. Der skal være 1 voksen pr. 10 unge til stede under hele festen. 2 af dem skal underskrive lejekontrakten. 2. Der skal være 2 voksne til kontrol ved indgang hele tiden med en gul vest, som findes i huset. 3. Huset skal afleveres i opryddet og fejet stand (der henvises til vedlagte tjekliste). 4. Lejeren er pligtig til at anmelde og erstatte manglende og/eller ødelagt inventar (f.eks. service, ruder, stole, døre, etc.) - erstatning betales efter regning. 5. Lejer er ansvarlig for forsamlingshuset udeområde i lejeperioden herunder erstatningspligtig ved skader. Klager over husets rengøring, herunder porcelæn skal indgives til udlejer, inden huset tages i brug. Et bestyrelsesmedlem vil besigtige standen og tage stilling til klagens berettigelse. Nøglekode udleveres mår aftale er indgået senest ved overdragelsesforretning af huset på dagen. Denne lejekontrakt anses ikke for at være indgået før lejekontrakten er underskrevet og returneret på mail eller fysisk i postkassen Bredgade 15, 7470 Karup. Lejeren er forpligtet til at overholde brandmyndighedernes krav med hensyn til antal personer i huset som anført på de ophængte skilte. Brydes denne kontrakt betales gebyr på kr. 1000,-
Udlejer __ _ ____dato ________Lejer_____ _____ _ __ dato _____
|